Szukasz zespołu IT do swojego projektu? Sprawdź, jak wybrać najlepszy model współpracy i odpowiedniego partnera! Pobierz e-book

SignFlow

Narzędzie do podpisywania dokumentów elektronicznych. 

Czym jest SignFlow?

SignFlow to aplikacja webowa usprawniająca zarządzanie dokumentami oraz wspierająca proces ich podpisywania. Zaletą tej aplikacji jest jej uniwersalność.  

  • Może być wykorzystywana przez różne firmy (spółki, urzędy, inne instytucje).  
  • Udostępnia opcję podpisu elektronicznego zarówno kwalifikowanego jak i  niekwalifikowanego.  
  • Umożliwia pracownikom firmy, którzy posiadają odpowiednie uprawnienia, przekazywanie dokumentów w obieg do podpisu innym pracownikom tej samej firmy oraz osobom spoza firmy.  

Dzięki tej aplikacji proces podpisywania dokumentów oraz ich obieg jest procesem uporządkowanym i mierzalnym. Podpisywanie dokumentów jest realizowane bez konieczności pobierania dokumentów na dysk lokalny osoby podpisującej. Koordynator obiegu dokumentów ma możliwość stałej kontroli postępu procesu podpisania dokumentów wraz z informacją na jakim etapie proces jest aktualnie. 

Główne funkcje i możliwości aplikacji

Baza Wiedzy

Dwie warstwy dostępowe – aplikacja webowa wewnętrzna dostępna dla użytkowników wewnątrz organizacji oraz aplikacja webowa publiczna dostępna dla użytkowników zewnętrznych. 

Interfejs aplikacji zaprojektowany w całości w języku polskim oraz wspierający polskie znaki diakrytyczne zarówno we wprowadzaniu, jak i prezentacji danych. 

Układ treści i tabel automatycznie dopasowujący się do rozdzielczości używanej przez użytkownika. 

Aplikacja oparta na darmowym komponencie DSS do podpisów kwalifikowanych i niekwalifikowanych  

Możliwość integracji z systemami zewnętrznymi poprzez API

Jak to działa?

Aplikacja SignFlow umożliwia użytkownikom podpisanie dokumentów obiegu wg zadanej kolejności. Kolejność użytkowników ustalana jest przez Koordynatora w trakcie tworzenia obiegu. Kolejny użytkownik może rozpocząć podpisywanie dokumentów, gdy poprzedni podpisał je wszystkie.

W przypadku odrzucenia podpisu przez użytkownika proces jest wstrzymywany (nadawany jest mu przez aplikację status „Odrzucony”) do czasu decyzji Koordynatora. 

Tworzenie i konfiguracja obiegu

Nazwa obiegu

Lista dokumentów
do podpisu

Lista załączników
do przeglądania

Typ podpisu – domyślny typ podpisu dla dodawanych uczestników obiegu – kwalifikowany lub niekwalifikowany

Format podpisu
– PAdES lub XAdES zewnętrzny

Lista osób podpisujących wraz
z kolejnością w jakiej dokumenty mają trafić do użytkowników

Lista osób parafujących wraz
z kolejnością w jakiej dokumenty mają trafić do użytkowników

Pozwolenie na podpis dokumentu poza aplikacją bez użycia komponentu DSS

Wskazanie miejsca gdzie
dane podpisy graficzne
mają się znaleźć

Użytkownicy systemu

Koordynator

Odpowiada za tworzenie, modyfikacje, wstrzymywanie, wznawianie, usuwanie, anulowanie obiegów oraz nadzór nad nimi.

Użytkownik zewnętrzny

Osoba spoza firmy, dla której udostępniona jest aplikacja webowa publiczna, w której może podpisywać pliki wewnętrznie oraz zewnętrznie (bez użycia komponentu DSS).

Użytkownik wewnętrzny

Pracownik bezpośrednio zatrudniony w firmie, dla którego aplikacja jest udostępniona. Uczestniczy w obiegu, składa podpisy wewnętrznie oraz zewnętrznie (bez użycia komponentu DSS).

Administrator techniczny

Odpowiada za część techniczną aplikacji, wraz z obsługą obiegów, powiadomień, użytkowników, raportów.

Technologia

Dla kogo?

Branże: administracja, finanse, bankowość, prawo, przemysł, budownictwo, zdrowie, ubezpieczenia, edukacja, prawna 

Firmy i korporacje
(małe, średnie, duże)

Instytucje publiczne
i administracja 

Placówki medyczne
(szpitale, przychodnie)

Szkoły, uczelnie
i instytucje edukacyjne 

Kancelarie prawne
i notarialne 

Firmy budowlane
i inżynieryjne 

Działy księgowości i finansów
(w każdej branży) 

Firmy handlowe
i logistyczne

Sprawdź, jak możemy Ci pomóc!

Umów się na bezpłatną 30-minutową konsultację z naszymi specjalistami

Szukasz zespołu IT do swojego projektu? Sprawdź, jak wybrać najlepszy modelu współpracy i odpowiedniego partnera! Pobierz e-book