Szukasz zespołu IT do swojego projektu? Sprawdź, jak wybrać najlepszy model współpracy i odpowiedniego partnera! Pobierz e-book
SignFlow to aplikacja webowa usprawniająca zarządzanie dokumentami oraz wspierająca proces ich podpisywania. Zaletą tej aplikacji jest jej uniwersalność.
Dzięki tej aplikacji proces podpisywania dokumentów oraz ich obieg jest procesem uporządkowanym i mierzalnym. Podpisywanie dokumentów jest realizowane bez konieczności pobierania dokumentów na dysk lokalny osoby podpisującej. Koordynator obiegu dokumentów ma możliwość stałej kontroli postępu procesu podpisania dokumentów wraz z informacją na jakim etapie proces jest aktualnie.
Dwie warstwy dostępowe – aplikacja webowa wewnętrzna dostępna dla użytkowników wewnątrz organizacji oraz aplikacja webowa publiczna dostępna dla użytkowników zewnętrznych.
Interfejs aplikacji zaprojektowany w całości w języku polskim oraz wspierający polskie znaki diakrytyczne zarówno we wprowadzaniu, jak i prezentacji danych.
Układ treści i tabel automatycznie dopasowujący się do rozdzielczości używanej przez użytkownika.
Aplikacja oparta na darmowym komponencie DSS do podpisów kwalifikowanych i niekwalifikowanych
Możliwość integracji z systemami zewnętrznymi poprzez API
Aplikacja SignFlow umożliwia użytkownikom podpisanie dokumentów obiegu wg zadanej kolejności. Kolejność użytkowników ustalana jest przez Koordynatora w trakcie tworzenia obiegu. Kolejny użytkownik może rozpocząć podpisywanie dokumentów, gdy poprzedni podpisał je wszystkie.
W przypadku odrzucenia podpisu przez użytkownika proces jest wstrzymywany (nadawany jest mu przez aplikację status „Odrzucony”) do czasu decyzji Koordynatora.
Nazwa obiegu
Lista dokumentów
do podpisu
Lista załączników
do przeglądania
Typ podpisu – domyślny typ podpisu dla dodawanych uczestników obiegu – kwalifikowany lub niekwalifikowany
Format podpisu
– PAdES lub XAdES zewnętrzny
Lista osób podpisujących wraz
z kolejnością w jakiej dokumenty mają trafić do użytkowników
Lista osób parafujących wraz
z kolejnością w jakiej dokumenty mają trafić do użytkowników
Pozwolenie na podpis dokumentu poza aplikacją bez użycia komponentu DSS
Wskazanie miejsca gdzie
dane podpisy graficzne
mają się znaleźć
Odpowiada za tworzenie, modyfikacje, wstrzymywanie, wznawianie, usuwanie, anulowanie obiegów oraz nadzór nad nimi.
Osoba spoza firmy, dla której udostępniona jest aplikacja webowa publiczna, w której może podpisywać pliki wewnętrznie oraz zewnętrznie (bez użycia komponentu DSS).
Pracownik bezpośrednio zatrudniony w firmie, dla którego aplikacja jest udostępniona. Uczestniczy w obiegu, składa podpisy wewnętrznie oraz zewnętrznie (bez użycia komponentu DSS).
Odpowiada za część techniczną aplikacji, wraz z obsługą obiegów, powiadomień, użytkowników, raportów.
Branże: administracja, finanse, bankowość, prawo, przemysł, budownictwo, zdrowie, ubezpieczenia, edukacja, prawna
Firmy i korporacje
(małe, średnie, duże)
Instytucje publiczne
i administracja
Placówki medyczne
(szpitale, przychodnie)
Szkoły, uczelnie
i instytucje edukacyjne
Kancelarie prawne
i notarialne
Firmy budowlane
i inżynieryjne
Działy księgowości i finansów
(w każdej branży)
Firmy handlowe
i logistyczne
Sprawdź, jak możemy Ci pomóc!
© 2025 Softiq Sp. z o.o.