Szukasz zespołu IT do swojego projektu? Sprawdź, jak wybrać najlepszy model współpracy i odpowiedniego partnera! Pobierz e-book
SOFTIQ jako jedna z nielicznych firm świadczy kompleksowe usługi utrzymania systemów innych dostawców w oparciu o umowę Service Level Agreement (SLA), a także podejmuje się ich dalszego rozwoju. Doświadczenie i kompetencje naszych specjalistów przekładają się na gwarancję wysokiej jakości i krótkiego czasu reakcji w ramach świadczonego wsparcia.
Umów się na rozmowę i poznaj naszą ofertę.
Nawet najlepszy system informatyczny może wymagać okresowego wprowadzania zmian w działaniu, które mogą stanowić niewielką modyfikację kodu, bądź wymagać stworzenia całkiem nowej, rozbudowanej funkcjonalności.
W przypadku, gdy usługi rozwojowe świadczy nadal oryginalny dostawca oprogramowania jest to stosunkowo łatwe. Problemy pojawiają się, gdy mamy do czynienia ze starszymi systemami, których dostawcy często już nie istnieją. Znalezienie kompetentnego zespołu, mogącego dalej rozwijać wykorzystywany przez firmę system może wtedy nastręczać trudności.
SOFTIQ, dzięki wieloletniemu doświadczeniu w pracy z systemami innych dostawców jest w stanie świadczyć usługi dalszej obsługi i rozwoju oprogramowania, niezależnie od wykorzystanych w nim technologii oraz jego wieku.
Wypełnij krótki formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.
W ramach zawieranych przez nas umów Service Level Agreement (SLA) na utrzymanie systemów stworzonych przez innych dostawców gwarantujemy naszym Klientom indywidualne podejście i najwyższą jakość obsługi serwisowej.
Elementy charakterystyczne usługi utrzymania systemu w oparciu o umowę SLA:
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w zakresie projektowania, budowy, wdrażania, testowania i utrzymywania rozwiązań stworzonych z wykorzystaniem zróżnicowanych technologii, takich jak:
Wypełnij krótki formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.
© 2025 Softiq Sp. z o.o.