Szukasz zespołu IT do swojego projektu? Sprawdź, jak wybrać najlepszy model współpracy i odpowiedniego partnera! Pobierz e-book

Utrzymanie i rozwój systemów innych dostawców

SOFTIQ jako jedna z nielicznych firm świadczy kompleksowe usługi utrzymania systemów innych dostawców w oparciu o umowę Service Level Agreement (SLA), a także podejmuje się ich dalszego rozwoju. Doświadczenie i kompetencje naszych specjalistów przekładają się na gwarancję wysokiej jakości i krótkiego czasu reakcji w ramach świadczonego wsparcia.

 

Umów się na rozmowę i poznaj naszą ofertę.

Kiedy warto zdecydować się na usługi rozwoju systemów innych dostawców świadczone przez SOFTIQ?

Nawet najlepszy system informatyczny może wymagać okresowego wprowadzania zmian w działaniu, które mogą stanowić niewielką modyfikację kodu, bądź wymagać stworzenia całkiem nowej, rozbudowanej funkcjonalności.

W przypadku, gdy usługi rozwojowe świadczy nadal oryginalny dostawca oprogramowania jest to stosunkowo łatwe. Problemy pojawiają się, gdy mamy do czynienia ze starszymi systemami, których dostawcy często już nie istnieją. Znalezienie kompetentnego zespołu, mogącego dalej rozwijać wykorzystywany przez firmę system może wtedy nastręczać trudności.

SOFTIQ, dzięki wieloletniemu doświadczeniu w pracy z systemami innych dostawców jest w stanie świadczyć usługi dalszej obsługi i rozwoju oprogramowania, niezależnie od wykorzystanych w nim technologii oraz jego wieku.

Przejmując obsługę i utrzymanie systemu w Twojej firmie zadbamy między innymi o:

Zastanawiasz się, czy jesteśmy w stanie podjąć się utrzymania i rozwoju Twojego oprogramowania?

Wypełnij krótki formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

Czym charakteryzują się usługi utrzymania systemu świadczone przez SOFTIQ w oparciu o umowę Service Level Agreement (SLA)?

W ramach zawieranych przez nas umów Service Level Agreement (SLA) na utrzymanie systemów stworzonych przez innych dostawców gwarantujemy naszym Klientom indywidualne podejście i najwyższą jakość obsługi serwisowej.

Elementy charakterystyczne usługi utrzymania systemu w oparciu o umowę SLA:

Specjaliści SOFTIQ są ekspertami w wykorzystaniu wiodących technologii.

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w zakresie projektowania, budowy, wdrażania, testowania i utrzymywania rozwiązań stworzonych z wykorzystaniem zróżnicowanych technologii, takich jak:

Co mówią nasi klienci?

Zleć nam utrzymanie i rozwój wykorzystywanych w Twojej firmie systemów.

Wypełnij krótki formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

Szukasz zespołu IT do swojego projektu? Sprawdź, jak wybrać najlepszy modelu współpracy i odpowiedniego partnera! Pobierz e-book